יום ראשון, 28 ביולי 2013

פרוייקט לוח שנה-יצירה של דנה ישראלי

ברשומה זו אני שמחה לשתף על היותי חלק מתוך הפקה משובחת
של דנה ישראלי, לוח שנה אותו הפיקה, בין המיוחדים שיצאו עד כה לאור, בו כל חודש תוכלו למצוא הנחיות לפרוייקט יצירה-DIY, והמלצות על סדנאות יצירה ייחודיות.
ללא ספק, מתנה מושלמת לאוהבי יצירה, עיצוב ואסתטיקה.
לוח השנה בנוי כך שמצד אחד ישנו לוח חודשי עברי-לועזי, ומצידו השני רעיון והדרכה מצולמת לפרויקט DIY והמלצה לסדנת יצירה.
בכשרון הרב ויוצא הדופן בו בורכה דנה, היא ליקטה רעיונות יצירתיים לפרוייקט 'עשה זאת בעצמך' לכל אחד מחודשי השנה.
רעיונות פשוטים וזמינים שמקורם בחנויות של חומרי גלם, חנויות הכל בשקל, שוק פשפשים, איקאה וכד', כאשר המוטו שליווה אותה לכל אורך הדרך היה כפי שכתבה בבלוג שלה, וזהה בדיוק למוטו שמלווה אותי אישית מתחילת דרכי, מהצורך ליצור 'יש מאין'. דנה כותבת כך...
"הייתי רוצה שגם אתם תחוו את תחושת הסיפוק שיש ברגע הקסום של למצוא משהו פשוט בחנות כל בו ולהפוך אותו למוצר נחשק בקלות. בא לי שגם אתם תראו שתמיד קיימת אופציה ליצירה איכותית, פשוטה ומרגשת. מרגש אותי לחשוב שהרעיונות האלה יתנו לכם גם השראה לרעיונות חדשים ומלהיבים משלכם. בא לי שכל מי שיראה מה שעשיתם יתלהב וידבק גם הוא בהשראה ובידיעה שהכל פתוח וכל דבר יכול להפוך לאחר...."
הלוח מודפס בפורמט פד לעכבר- 12 דפים צבעוניים ודו צדדיים על נייר נטול עץ איכותי עם גב קשיח בגודל 19*12 ס"מ,
כאשר על העיצוב ואיורי התהליכים אחראית מאי נאוס.
בכל חודש קיימת המלצה על סדנה יצירתית. דנה ריכזה נבחרת סדנאות בתחום הקרושה, נגרות, תכשיטים, בובות, סבונים ועוד, ולי יש הכבוד להיות בתחום הסקראפ.
ללוח מצורפות מתנות ייחודיות משלושה ספקים יחודיים בתחומם גם הם-
מדבקות גיר של יעל יניב.
שבלונת אותיות בעברית בצורת 'שבץ-נא' של ברק ברון מקלמרה- חריטה בעץ.
חותמת שנה טובה בעיצוב מקורי של לימור דויד.
השבלונה והחותמת יוצרו במיוחד עבור לוח השנה.
ומתנה אישית נוספת שלח דנה- קובץ שניתן להורדה להדפסת אריזת מתנה קסומה שניתן להכין לחג.
הכל במחיר- 39 ש"ח בלבד!
בהזמנת 3 עותקים ומעלה- משלוח חינם ובהזמנת 10 עותקים ומעלה- 10% הנחה נוספים מעבר למשלוח חינם.
בזמן כתיבת שורות אלה.......
כרגע ניתן לרכישה ולהזמנה באתר של דנה בלבד.
דנה אהובה, תודה על האמון ועל שבחרת בי להיות חלק מתוך רשימה משובחת ביותר!
לגמרי לא מובן מאליו!

המשך חופשה נעימה ושבוע מקסים, רותי.

1 תגובות:

חתולי8 אמר/ה...

ברור שדנה בחרה בך!!!
גם אני הייתי בוחרת בך.
הלוחשנה משגע ואני מתכננת להזמין !!!!
נשיקות♥