יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

סדנאות לנה וינוגרדובה בארץ

בזמן כתיבת פוסט זה אני בעצם נמצאת שעות ספורות לפני תחילת הסדנאות עם אמנית המיקס-מדיה הנפלאה, אנה דוברובסקה. האמת, שאני נרגשת מאוד. הן מבחינת המפגש עם נשים אהובות ויקרות שזמן רב לא הזדמן לנו להיפגש והן מבחינת ההזדמנות שניתנה ללמוד ולהעשיר את הידע מאמנית מיוחדת בסדר גודל כמו אנה.
קודם להזדמנות זו, דאגה בחודש שעבר טניה סול, להביא לכאן אלינו את לנה וינוגרדובה, אמנית מדהימה וייחודית בפני עצמה. אני מודה שהיתה לי הזדמנות מיוחדת ללמוד, להכיר, להתנסות ולחוות דרך נוספת מהנה וקלילה יחסית לעיצוב.
לנה וינוגרדובה, למי שאינה מכירה, היא אחת האמניות הפופולריות והמצליחות ביותר כיום ברוסיה בתחום הסקראפ. וכשאנו מדברים על רוסיה, אנו בעצם מדברים על מעצמה לא קטנה כלל. עיקר העיצוב של לנה מתבסס על שימוש בצבעי אקוורל בשילוב עם חותמות, טכניקה בה צבעי הצילום פורצים מגבולות פורמט תמונה סטנדרטי בגודל 10/15 וממשיכים אותה הלאה. לכאורה, בעבר ראיתי שימושים שונים בטכניקה זו, אבל תאמינו לי שלראות את לנה עובדת עם מכחול וצבעי מים, זה פשוט חלום! אמנית אמיתית.
אחד הבונוסים היותר גדולים היה לעבוד עם ליינים מהממים ומיוחדים של דפים וחותמות אותם מעצבת ומייצרת לנה. 
הנה דוגמה של ליין אחד בשם "Urban Symphony", המבוסס על אוסף בולים כשהרקעים הם בדמות צבעי מים בגוונים תכולים והניירות בעלי טקסטורה מיוחדת ונעימה למגע היד. לנה הביאה אלבום אישי שלה עם דוגמאות של עיצובים מליינים אלה, ופשוט לא יכולתי להסיר מהם את עיניי.


והנה מס' עיצובים של לנה מתוך אלבומה הפרטי, שפשוט הייתי חייבת לשתף בהם אתכן
*כל התמונות ניתנות להגדלה ומובילות לפוסטים בבלוג של לנה
1
2
3
4
לאחר עיון בעבודות של לנה, חיפשתי תמונה שיהיו בה אלמנטים אותם למעשה יהיה ניתן להמשיך, לכן התמונה איתה בחרתי לעבוד בסדנת עיצוב דף אלבום בסגנון פריסטייל, היא תמונה שצולמה ביום הולדת פיראטים המפורסמת של אהבה, ביתה של נתנאלה. בחרתי בה כי ראיתי את ההמשכיות שניתן ליצור ולעצב סביב הקונספט המיוחד של יום ההולדת.


כך למשל כבר דמיינתי איך אני ממשיכה את דמויות הלבנים שמצויירות על גבי המזרן המתנפח ואת שילובי הצבעים הבולטים בתמונה, אדום- כחול- ירוק. מראש הלכתי על משהו שאני אוכל לזרום איתו בסדנה, גם אם זהו לא הסגנון האישי שלי וכנראה זו הסיבה שאהבתי את התוצר הסופי גם אם לקח לי איזה שעה/שעתיים להתרגל אליו:)
את התמונה צילמתי באפליקציית האינסטגרם שהוסיפה מסגרת מעניינת שתחמה בצורה יפה את רקע הדף הלבן.













והנה קצת תמונות אווירה מהסדנאות עצמן

זה המקום להודות לטניה ולאימה הנהדרת על אירוח נפלא, חמים, מזמין ומלא בהמון חום ואהבה!
מאחלת לכולנו סופ"ש נעים ורגוע!
שלכן באהבה, רותי.

הבלוג של לנה וינוגרדובה: ИСПОЛНЕНИЕ ЖЕЛАНИЙ


9 תגובות:

Tanya אמר/ה...

רותינקה, הדף שלך יצאה מאווווד יפה :)
תודה לך המון!!!

Regina אמר/ה...

איזו הפתעה נעימה להגיע לסדנה ולפגוש אותך!!!! דף שמח במיוחד!
היה ממש כייף!!!!!!

חתולי8 אמר/ה...

דף מקסים! אוהבת מאד!!!

נחמה שור-סודות מחדר התפירה אמר/ה...

משגע, אומנות ברמה אחרת

Ruthie Tzchory אמר/ה...

תודה רבה יקירות!

לימוריתה אמר/ה...

הדף פשוט מושלם!

יעל.קיפודים אמר/ה...

מטריף! כיף לראות איך יצאת לגמרי מהסגנון שלך. זה אפילו ממש צבעוני ;-)
סחתיין על האומץ - יפה לך!

מניירות אמר/ה...

רותינקה, היה כיף לבלות במחיצתך בסדנה של לנה ולראות את הדף המיוחד שלך קורם עור וצורה.
לנה באמת אמנית אלבומים מוכשרת, חוויה לראות אותה עובדת.
ובהזדמנות זו, המון תודה לטניה, שהביאה לנו טעימה ממנה ועל הארוח המפנק והמזמין בניצוחה של אמא שלה. צריכה גם להתיישב לכתוב את הרשמים שלי בפוסט...

Ruthie Tzchory אמר/ה...

יעל ולימור, תודה רבה יקירות. יעלי כשאני "צבעונית" אני תמיד חושבת עלייך ועל הצבעוניות המשגעת האופיינית לך.
קרן אהובה, לעונג גדול היה גם לי לבלות במחיצתך. המון תודה!