יום חמישי, 3 במרץ 2011

להיות הורים

להיות הורים זה לשמוע- אבא, אמא
ותחושה נפלאה זורמת לה פנימה.
להיות הורים זה שלוש משמרות בלי שביתות,
בלי תוספת שכר,
זה שכאשר החום לא יורד
הלב נצבט ונשבר.
להיות הורים
זה להתחיל ילדות שנייה
עם בובות, פילים ודובים מקסימים,
זה אור גדול בבית
כל הלילה לפעמים.
להיות הורים
זה ללמוד שפות:
שפת גוף, שפת מצב רוח,
ולדעת מתי יש להרפות
ומתי להחזיק מתוח.
להיות הורים
שגם בעידן הקריירה,
המיקרו והאוכל המוכן,
לזכור שילד אינו גדל כמובן מאליו
ושצריך להקדיש לו זמן
לא מחר, מחרתיים, עכשיו!
להיות הורים
זה לחתום על חוזה
בעיניים עצומות, בלי להתלבט
שאנו מתחייבים בזאת:
לתת, לתת, לתת...       אלי כדורי

כאשר פשוט הגר אהובתי אירגנה בקומונה "צומת צבעים"  החלפה לקראת יום המשפחה שחל בל' בשבט לפני כחודש, הוגרלתי להכין עבור
mAmA MISSIPI  את ההחלפה.
שיטוט מהיר בבלוג היצירה שלה חשף אותי לשלושת ילדיה המתוקים כששתיים מתוכם הן זוג תאומות מקסימות.
בחרתי להכין לה קאנבס מעוצב כשהעיצוב סובב סביב שיר ילדים מאוד ייחודי ומרגש שאני באופן אישי מאוד אוהבת,"להיות הורים" אותו כתב
אלי כדורי, וסביב תמונה אחת שמנציחה רגע קסום, בו שתי הפעוטות אוחזות בכפות ידיהן זו את זו.
בשתי התמונות המוקטנות יותר מופיע הבן המתוק וזוג התאומות.
לצורך העיצוב בחרתי להשתמש באחד הליינים היותר אהובים עליי, העוסק כולו בנושא משפחה, שהיה גם הרכישה הראשונה שלי לפני כשנתיים ברגע שהתוודעתי לחברת webster's pages, אשר בדיוק השיקה אותו תחת השם sweet as cherry pie.












את כרטיס הברכה הכנתי גם כן מליין דפים של חב' webster's בשם NATURE'S, כאשר שילבתי בתוכו דף שקף מדוגם מאותה הקולקצייה, והמראה המיוחד שנוצר למען האמת הפתיע גם אותי.
על גבי כרטיס הברכה הוספתי מדבקה קטנטונת עם מתכון גדול למשפחה מאושרת:
Recipe for a Happy Family
1cup fun
2cups joy
1/2understanding
1cup smiles
pinch of tears
mix with love
and serve generously





ותוספת קטנטנה ממני בכדי שתוכל לשלב עוד תמונות של ילדיה המתוקים, מיני אלבומון תגיות מאותה משפחת דפים בשילוב עם דף יפייפה מלא בכיתובים בנושא משפחה מליין שנקרא My Family של חברת
Fancy Pants.




הכל נארז ונשלח באהבה גדולה לmAmA

                                                                                                                 
webster's pages paper collection- sweet as cherry pie
webster's pages paper collection- NATURE'S
Facy Pants paper collection- My Family
Crafty Secrets- vintage sticker- Family
Prima Marketing- flower embellishments
Tim Holtz- Disrtess stickles- Scattered Straw
Tim Holtz- Distress Ink- vintage sepia
Tim Holtz- stamp
Martha Stuart- punch

מאחלת לכולנו שתמיד נזכה לרגעי אושר ונחת בחיק אהובינו.
שלכן באהבה, רותי.

עם פרסום הרשומה, קראתי הודעה של "פשוט הגר" שהפכה אתמול להיות אמא לזוג תאומים. המקריות הזו הדהימה אותי לרגע.
אהובתי, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ושתזכי לגדלם עם המון שמחת חיים ורוב אושר, אמן.
אני בטוחה שתהיי אמא מדהימה!!!!

21 תגובות:

mama misisipi אמר/ה...

הקנבס הקסום
המון המון תודה

ורד והדס אמר/ה...

רותי, כשפוסט חדש שלך מתפרסם, זה פשוט לעזוב לרגע הכל, לראות, לקרוא ו...להתרגש.
העלת בי דמעות עם השיר המרגש והנכון כ"כ ושוב... אני מתפעלת מאמנותך, עיצובייך, הלב הרחב שלך שרוצה להעניק ולשמח והכל באפן מושלם!

Einat's Art World אמר/ה...

הקנבס מקסים והכתיבה שלך כמו תמיד נוגעת ומרגשת.
סופשבוע נעים יקירתי.

מימס mimms אמר/ה...

קראסאביצה מאיה !
כשהתחלתי לקרוא הייתי בטוחה שאת
מתייחסת להגר ולתאומים שנולדו לה...
תראי איזו מקריות מרגשת.....
התמונה של התאומות אוחזות ידיים כאלמנט מרכזי של העיצוב מקסימה!
אוהבת מאד את הנגיעות הקסומות והמלטפות שלך בעיצוב
את הציפורים הגזורות בדיוק מושלם ואת הפינה הפורחת בצד.
בכלל כל התוספות שלך להחלפה מהממות, אזה לב רחב אוהב ונדיב,
מתה עליך !!

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

רותי רותי, מה יהיה?...
כמה חשיבה על כל פרט ופרט - מושלם.
ואלבומון התגיות- התוספת שתופסת (-:
וכמו מימי גם אני חשבתי על המקריות שבתמונת התאומות בדיוק כשהגר ילדה (-:
נשיקות

יפעת אמר/ה...

רותי,
מבחינתי את מנצחת של תזמורת עשירה בכלי נגינה...רק שאצלך זב כלי נגיעה שהכל הוא זהב.
מדהים, מרגש ומלא מחשבה .
יפעת

יעל יניב אמר/ה...

יקירתי, הקאנווס מרגש ומקסים, תמונת כפות הידיים השלובות השתלבה מדהים כאלמנט מרכזי וכל התוספות שלך פשוט מחמיאות ומוסיפות עומק וצבע.

מתנה נפלאה ומלאת רגש ומחשבה (בדיוק כמוך 3>
נשיקות

הבלוג של קיפולית אמר/ה...

כפרה עליך, אין כמו רותי, העבודות תמיד מוקפדות תמיד מיוחדות, גם אם זה לוקח קצת זמן וגם אם מאחרים טיפה לדעתי היתה שווה ההמתנה. גם אני להזכירך המתנתי למתנת יום ההולדת שלי בסבלנות גדולה. והיה שווה כל רגע. המתנה שלך פשוט מדהימה. ולכן גם כאן הכל פשוט מדהים.
פשוט לקנא בכל אחת שמקבלת מתנה ממך. את אישה מדהימה ומקור גדול להשראה!

ליאת אמר/ה...

את פשוט מעצבת מכל הלב הענק שלך! מדהימה!

Michal Shoval אמר/ה...

זה מקסים!!
וכל כך מושקע...

מיכל

אנונימי אמר/ה...

אמרתי לך שיהיה שווה לחכות לכל החלפה ממך? אז שמחה לדעת שצדקתי :D!
הקנווס מהמם ביופיו, השיר כל כך נכון (רק חבל שיש מספר לא מבוטל של הורים ששוכחים את זה!), האלבום מטריף ונהדר שיצא לך לפרסם עם הלידה של הקטנטנים של הגרי! (כל עיכוב הוא לטובה, אמרו חכמים ממני וצדקו!).
נשיקות יקירה, מירה

ריקי ארברמן אמר/ה...

רותי יקירה, העבודות של כל כך נוגעות ללב, המלל שאת מצרפת וקושא את הכל הצורה מושלמת והתמונה של התאומות אוחזות ידיים - כל כך מדהימה! אין לי אלא להצטרף לקודמותי ולהתפעל ממך!

לימור אמר/ה...

השיר המרגש, התמונה עם שילוב הידיים מקסים,
התמונה במלואה מקסימה ומוקפדת להפליא כמו שרק את יכולה.
והמילים שנכתבות על ידייך, תמיד מרגשות.
אוהבת המון
לימור

רויטל וייס אמר/ה...

הקנבס משגע! והכל כל כך מלא רגש אצלך בעבודה, אפילו באריזה רואים כמה אהבה את משקיעה.

חתולי8 אמר/ה...

שוב את עושה לי את זה רותי יקרה. משאירה אותי עם לסת שמוטה ועיניים מאוהבות!!!
מדהים. הכל! פשוט ה-כ-ל!!!!
הלוואי ופעם תגרילי אותי באיזו החלפה.....וואוו. את מלכה אמיתית!!

יעל אמר/ה...

א-ה-ו-ב-ת-י,
מה יהיה איתך? כל עבודה שלך מחסירה לי פעימה מהתלהבות והתרגשות. העבודות שלך מדהימות!
נראה שהלילות הלבנים האלה עושים לך טוב.. ☺
אוהבתותך המון,

יעל.

Smadar אמר/ה...

מקסים ומרגש... כל פעם מרגשת מחדש...
פשוט יפה !
LoolaB

gallish אמר/ה...

ריגשת אותי,
קודם במלים ואח"כ ביצירה.
אוהבת מאוד!

מיכל פלד אמר/ה...

מ-ה-מ-ם
את נהדרת
(אני יודעת שכבר אמרתי אבל עוד פעם)

יפית כחלון אמר/ה...

יחי השלמות!

הגר עופרי אמר/ה...

איזה החלפה מהממת... קשה להאמין שהכנת אותה תחת כל הלחץ שהיה לך..
והשיר - גרם לי להזיל דמעות, מקסים.
תודה על האיחולים- מאוד ריגשת אותי...